Symmetriskt ansikte?

Det har snackats om det här med symmetriskt ansikte och att man är “vackrare” om man har symmetriskt ansikte. Så jag provade själv!

Här har ni bilden jag använde:

pict 014

 

Först med höger halva av ansiktet:

höger halva

  Eftersom jag har snedbena blev det lite tokigt där uppe på skallen :p  

Och med vänster halva:

vänster halva 

Analys: Helt sjukt vad dumt det ser ut när man använder samma halva av ansiktet!  T.ex så är min vänstra näshalva mycket finare än min högra (jämför näsorna!). När jag använder höger halva av ansiktet ser ansiktet mycket längre och smalare ut osv osv osv…   Mina ansiktshalvor måste även va olika “långa” för vänster och vänster passar ju inte alls ihop! Hur blev det så?  Jaja, är inget proffs så :p

Tyckte det var lite kul iaf! :p

3 responses to “Symmetriskt ansikte?

Kommentera

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

